-         از مهمترین اهداف تحقیقات بازاریابی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-         تجزیه و تحلیل صنعت و شناسایی رقبای اصلی، محصول آنها و وضعیت آنها در بازار

-         شناسایی نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت های موجود در بازار

-         تدوین روش قیمت گذاری محصول

-         بخش بندی بازار و انتخاب بازار هدف

-         تدوین استراتژی های بازاریابی جهت نفوذ در بازار

-         پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و آتی محصول

-         شناسایی رفتار مصرف کنندگان (توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات)

-         انتخاب بهترین روش های تبلیغاتی

-         تعیین نیازها و خواسته‌های مشتریان و شناسایی نیازهای جدید و خواسته های مشتریان بالفعل و یا بالقوه

-         توسعه برند (نام تجاری)

-         تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد روش های بازاریابی دیگران در حوزه مختلف نظیر قیمت گذاری، شبكه توزیع، تنوع محصول، تخفیف ها، برگزاری نمایشگاه ها و مسابقه، كمپین های تبلیغاتی

-         تدوین مدل کسب و کار جهت موفقیت در بازار

-         تجزیه و تحلیل محیط کلان بازار (عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و . موثر در بازار)

 

 


شرکت مشاوران کاوش          ,بازار ,بازاریابی ,شناسایی ,تدوین ,تحلیل ,بازار          ,         تدوین ,         تجزیه ,محصول          ,تبلیغاتی          ,اهداف ت? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آفتاب پرست فروش فلزیاب شیراز اینجا همه چی هست صاحبقران ❀ دختر غریبه با طعم گوجه سبز قرمز ❀ دانلود سرا